Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
maj 13, 2014 Natalia Gawrońska Inne, Nowości, Social Media 0
Zakupy w internecie wchodzą w zupełnie nową fazę. Firma Offerpop, uprzywilejowany marketer Facebooka, wypuściła na rynek aplikację „Activate”. Dzięki aplikacji, treść tworzona przez użytkowników Facebooka, Instagrama, Twittera, Tumblra zostaje posegregowana w galerie i otrzymuje przycisk „kup”, wraz z przekierowaniem do adekwatnej strony.
Taką stroną może być sklep w oficjalnej witrynie marki, uruchomienie promocji, albo szczegółowa informacja o produkcie. Użytkownik widzi ubrania na prawdziwych osobach, nie na modelach czy manekinach. Z tego ucieszą się szafiarki, które dostaną większe pole do popisu, a może i do kontraktów reklamowych.
Skorzystają też przedsiębiorcy, bo dzięki aplikacji będą śledzić zainteresowanie i konwersje w czasie rzeczywistym. Zauważą, które materiały budzą największe zainteresowanie, skąd pochodzą klienci i ilu unikalnych użytkowników odwiedziło ich stronę.
Można przypuszczać, że taki system, o ile się dobrze przyjmie, wpłynie na kreację trendów jeszcze mocniej niż witryny w galeriach handlowych. Moda będzie się rozpowszechniać w formie wirusowej. Ale to też oznacza wskazówkę dla bardziej wybrednych amatorek zakupów. Otrzymają sygnał, w jakiej sukience nie przychodzić na imprezę. Kilka tak samo ubranych dziewczyn może już tam być!
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0