Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
gru 16, 2013 Patryk Szmidt Instagram, Nowości, Social Media 0
Od teraz na Instagramie możecie przesyłać zdjęcia i video w formie prywatnych wiadomości. Opcja ta może mieć istotny wpływ na zmianę modelu komunikacji na popularnym serwisie obrazkowym.
Pierwotnie na Instagramie mogliśmy robić zdjęcia i udostępniać je w aplikacji, później dodano możliwość kręcenia filmów, teraz możemy również przesyłać wiadomości. To bardzo istotna zmiana zarówno dla prywatnych użytkowników, jak i marek. Wyobraźmy sobie sytuację w której, marka X kręci krótki film lub robi zdjęcie swojego nowego produktu i wysyła je do osób ją obserwujących. To szybkie i konkretne dostarczenie informacji. Tak samo i w drugą stronę. Przy fajnym pomyśle na kampanię marki mogę dostać od obserwujących dużo wartościowego feedbacku.
Jeżeli wyślemy wiadomość do osoby, która nas nie obserwuje, nie zobaczy ona powiadomienia w inboxie. Natomiast obserwująca nas osoba od razu otrzyma powiadomienie.
Dzielenie się obrazem z innymi to nie taka prosta sprawa. Coraz większa możliwość wyboru platformy społecznościowej wcale nie ułatwia zdania. Instagram postanowił teraz dołączyć do tego zaszczytnego grona.
Źródło: www.mashable.com
Nowa funkcja może przypaść do gustu wielu osobom, zwłaszcza w dobie coraz popularniejszych treści video. Nagrane krótkiego filmu może okazać się o wiele ciekawsze niż pisanie na Facebooku lub Twitterze, zwłaszcza kiedy szybko chcemy zobrazować daną sytuację. Jak myślicie, to istotny krok w kierunku social video komunikacji? Będzie korzystać z tej opcji?
Video Instagram Direct:
Źródło: www.theverge.com, www.techcrunch.com
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0