Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
maj 19, 2014 Natalia Gawrońska Nowości, Pinterest, Social Media 0
Być może obraz jest wart więcej niż tysiąc słów, ale Pinterest zdecydował się wzbogacić swoją ofertę o przekaz werbalny. Trwają testy opcji „Q&A”, czyli formuły pytań i odpowiedzi.
Pytania do pinów można zadawać po kliknięciu w „questions”. Osoba udostępniająca grafikę występuje w charakterze eksperta wyjaśniającego wątpliwości.
Liczne serwisy próbowały już tej metody na zwiększenie interakcji z użytkownikami i na generowanie treści przez odwiedzających. Wychodziło raz lepiej, raz gorzej. Przykład Pinteresta jest ciekawy właśnie przez wzgląd na specyfikę portalu. Z jednej strony, mamy śmieszne obrazki, ale z drugiej – instrukcje „do it yourself” czy branżowe infografiki albo raporty. Pomijając komunikację dużych marek, która może być prowadzona jak na Facebooku, zwiększa się pole do popisu w zakresie personal branding.
Twórcy infografik, autorzy badań albo specjalistki od sporządzania „pasty do zębów, dezodorantu i szamponu” domowymi metodami otrzymają więcej uwagi i możliwość znalezienia nowych odbiorców. Chociaż liczy się to, co dana osoba ma do przekazania, wciąż ważna pozostaje forma. Z pewnością ładniejsze piny będą generować więcej pytań, bo zadziała ten sam mechanizm, dzięki któremu uznajemy ludzi atrakcyjnych fizycznie za bardziej godnych zaufania i kompetentnych. Tak więc w walce o naszą markę osobistą nauczmy się sporządzać ładne grafiki! Dzięki temu zyskamy więcej szans na możliwość zabłyśnięcia również na polu werbalnym.
Źródło: http://techcrunch.com/2014/05/14/pinterest-is-testing-a-new-qa-feature-pinterest-questions/
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0