Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
lip 02, 2013 Pigułka Nowości, Twitter 3
Plakietka prawdę Ci powie – chyba nie ma nic bardziej charakterystycznego dla #TweetupPL, który odbył się 29 czerwca w klubie Chwila w Warszawie. Tego dnia zjechali się do stolicy Twitterianie starzy oraz nowi. Po 12 zaczęły się prelekcje, otwarte dla wszystkich zainteresowanych.
Na pierwszy ogień poszła @warszawa, mogliśmy posłuchać m.in. o tym, jak kiedyś repostowali wpisy z facebooka. Cieszę się, że zaprzestali już takich praktyk. Obecnie mają już spersonalizowane konto na twitterze i walczą o nowych followersów! 🙂
Prelekcje uratowało wystąpienie Moniki Czaplickiej, która porządnie przygotowała się do swojego wystąpienia o #kryzyssm, ale nie ma się co dziwić, w końcu na dniach wydaje książkę o kryzysach w social mediach. Monika zarzuciła nas olbrzymią ilością case’ów! O dziwo, polskie marki na twitterze nie miały jeszcze żadnych poważnych sytuacji kryzysowych, ale warto przygotować się do takiej sytuacji. Prezkę znajdziecie tutaj.
Jak zawsze na takich eventach branżowych, pojawiła się też prezentacja sprzedażowa… Miał okazję wygłosić ją Oskar Berezowski z CatNapoleon. Jak ktoś nie znał tego narzędzia, to się dowiedział o jego możliwościach. Pojawiły się również informacje o akcji http://blogerstar.pl/. Macie bloga? Jeżeli należy do jednej z trzech kategorii (blogi modowe, kulinarne i technologiczne), to możecie się dodać i sprawdzić swój „social footprint” na tle konkurencji.
Kolejną wyróżniającą się prezentacją była ta, którą wygłosił Jakub Prószyński, autor bloga pijarukoksu.pl – „Marka w 140 znakach” czyli jak powinny wyglądać działania marek na twitterze. Mam nadzieję, że do niektórych dotarły komunikaty „Wyróżnij się”, „Sprzedażowe tweety nie działają!” czy też „Dywersyfikuj treści na fb i tt!”, które Kuba starał się przekazać. Dodatkowo, osoby z dobrym, refleksem mogły dostać koszulkę „Jestę Pijaru Koksu”. 😉
Na zakończenie prelekcji wystąpił Tomek Pawłowski aka Zgorzkniały Copywriter, który mówił o… sobie 😉 Personal Branding w jego wykonaniu jest dosyć specyficzny i nie każdemu pasuje. Tomek stosuje zasadę 3L czyli 3 x Lolcontent. Udaje mu się tym trafić do młodszych użytkowników facebooka i twittera. Czy polecam wszystkim takie kreowanie swojego wizerunku? Nie, ale warto się przyjrzeć jak można to zrobić inaczej.
Na #TweetupPL pojawiło się kilka gwiazd, które brały udział w debacie, przewidzianej na zakończenie części oficjalnej. Bartosz Węglarczyk imponował jak zawsze swoim profesjonalnym podejściem, dla niego Twitter to bardzo szybkie źródło informacji. Michał Pol zachwycał swoimi opowieściami o sportowej części społeczności. W dyskusji brał też udział Zbigniew Hołdys i Arlena Witt. Dyskusję moderował Paweł Luty.
Chciałabym podziękować za organizację wszystkim organizatorom a szczególnie @LANcaster czyli Krzysiowi Kotkowiczowi oraz @avdotiaPL czyli Gosi Pawłowskiej, których ciepłem wszyscy się zarażali! 😉
Wieczorem była zamknięta impreza integracyjna dla zarejestrowanych uczestników #TweetupPL. To właśnie tam okazało się, że tak naprawdę wszyscy się „znamy”, kojarzymy skądś. Plakietki ze zdjęciami i nickami ułatwiały rozpoznanie. Nikogo nie dziwiło, że po „cześć” następowało złapanie za plakietkę a potem reakcja „aaa… obserwuję Cię!”. Kogo nie było, niech żałuje i już planuje urlop na 28 czerwca 2014! 🙂
Autorką zdjęć wykorzystanych we wpisie jest Agnieszka Wanat.
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0
Impreza nie była zamknięta, ludzie z zewnątrz pojawiali się co i rusz, ale nie było ich aż tak wielu, by uznać to za szkodzące.
Ale miała być… 😉 Przecież po to były zapisy i limit 180 osób. Tak wyszło,że przyjechało ich mniej i mogły wchodzić osoby z zewnątrz.
Pozdrawiam!
Było dobrze!
Tzn oprócz prezentacji :))