Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
kw. 10, 2014 Anna Woźniak Infografika 0
IRCenter.com oraz SentiOne przygotowali raport dotyczący trendów internetowych w 2014 roku. W ciągu dwóch ostatnich lat Facebook stał się w Polsce główną platformą społecznościową, a największą dynamiką wzrostu charakteryzuje się serwis Twitter. Aktywność kobiet i mężczyzn w internecie jest prawie równa, jednak formy ich aktywności różnią się. Kobiety chętniej korzystają z mediów społecznościowych oraz z blogosfery. Mężczyźni są aktywniejsi na tradycyjnych portalach internetowych oraz na YouTubie. Według raportu, w 2014 roku największy potencjał będzie mieć blogosfera, następnie media społecznościowe oparte na obrazie, jak Instagram, Pinterest, w dalszej kolejności Twitter i Faceboook.
Źródło: http://www.ircenter.com/blog/jaki-bedzie-rok-2014/
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0