Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
paź 22, 2013 Izabela Norek Infografika 0
Żyjemy w czasach social mediów, szybkiego rozwoju internetu. Choćbyśmy się bardzo starali, to nie jesteśmy w stanie tego zmienić. Od nas zależy, czy przystosujemy się do tej sytuacji, czy zostaniemy w przeszłości.
Dlaczego tak często mówi się o wartości o social mediów dla marek? Pierwotnie Facebook miał być portalem randkowym, miejscem tylko dla ludzi. Wraz z rozwojem modelu biznesowego Facebooka powstała również możliwość zakładania stron marek. Po co?
Doskonale wyjaśnił to Jeff Bezos, CEO Amazona: Kiedyś niezadowolony klient mówił o swoich uczuciach najbliższym znajomym. Teraz pisze o tym na Facebooku, Twitterze itd. Z kilku osób zasięg powiększył się do kilkudziesięciu w standardowych przypadkach.
Świadoma marka powinna być wszędzie tam, gdzie są jej klienci!
Więcej powodów dla obecności marek w social mediach znajdziecie w poniższej infografice. Czy Wy również kierujecie się opiniami w internecie podczas zakupów?
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0