Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
lis 21, 2010 Pigułka Facebook 0
Jeśli chcesz zaistnieć w sieci, pierwszym elementem, jaki musisz zrealizować, jest stworzenie FanPage’a w serwisie FaceBook.com. Aby to zrobić, musisz się najpierw zastanowić, w jakim celu będziesz z niego korzystał i czy w ogóle będziesz to robił. Jeśli uważasz, że nie masz na to czasu, najlepiej od razu zleć to komuś, kto będzie aktualizował Twojego fanpage’a regularnie, będzie dbał o użytkowników i zajmował ich tak, aby nie opuścili tej strony. To bardzo ważne. Fanpage sam w sobie nic Ci nie da. Potrzebujesz do tego społeczności.
1. Wchodzimy na stronę http://facebook.com/pages/create.php
2. Wymyślamy nazwę (i uwaga – niech nazwą nie będzie adres Twojej strony internetowej. Niech będzie to nazwa Twojej firmy, a jeśli tematyka fanPage ma dotyczyć szerszej branży, najlepiej wymyśl nazwę ogólną, dzięki której będziesz jako fanów zyskiwał zarówno swoich przyszłych, obecnych i byłych klientów, ale również osoby, które interesują się daną dziedziną. Dzięki temu, zyskasz potencjalnych, nowych klientów).
3. Wypełniamy wszystkie niezbędne dane
4. Brawo! Stworzyliśmy stronę swojej firmy. Niestety nie jest ona jeszcze FanPagem z nazwy. Stanie się nim wtedy, gdy uzbierasz co najmniej 25 fanów. Jak to zrobić?
a) zamieszczamy na stronie swojej firmy widżet FaceBooka prowadzący do strony naszej firmy na Facebooku. Pozwoli to na zgromadzenie obecnych i zainteresowanych klientów
b) możemy kupić fanów, na przykład na allegro. Nie jest to jednak dobry pomysł, ponieważ tacy fani liczą się tylko w statystykach. Raczej nie będą aktywnie uczestniczyć w tej społeczności i nie będą zainteresowani Twoimi usługami. TACY FANI NIC NAM NIE DAJĄ.
c) Tworzymy kampanię reklamową za pomocą FaceBook Ads. O tym w późniejszych wpisach.
d) Tworzymy tak zwany LANDING PAGE, czyli stronę, która będzie wizytówką profilu i może w przyjazny sposób zachęcić do kliknięcia LUBIĘ TO. O tym, jak go stworzyć, w późniejszych wpisach.
5. Stworzenie samego FanPage’a to nie wszystko. Pamiętaj o regularnych aktualizacjach, dodawaniu newsów, linków, porad, wszystkiego, co w jakikolwiek sposób jest związane z Twoją branżą.
Voila! Zaistniałeś w sieci. Teraz zastanów się nad innymi formami social networkingu.
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0