Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
sty 17, 2012 Pigułka Facebook 0
Reklamy Facebook Ads to doskonały sposób na promocję Twojej strony w internecie. Dobrze przygotowana kampania z pewnością przełoży się zwielokrotnienie zysków firmy.
1. Przygotowanie kreacji graficznej
Reklama ADS przyciąga wzrok przede wszystkim dzięki grafice, jaką zawiera. Dlatego niezwykle istotne jest, by kreacją graficzną reklamy zwrócić uwagę użytkownika na treść znajdującą się obok. Będzie to miało kluczowe znaczenie dla zwiększenia skuteczności kampanii i liczby wejść na stronę.
Tworząc kampanię przygotujemy grafikę w taki sposób, by była ona atrakcyjna dla odbiorcy reklamy oraz skutecznie przykuwała wzrok, wyróżniając tym samym naszą kreację spośród innych reklam na stronie.
2. Przygotowanie tekstu reklamowego
Tekst reklamowy jest bardzo ważnym czynnikiem mającym na celu zachęcenie użytkownika Facebooka do przejścia na stronę. Treść powinna być atrakcyjna i zawierać istotę kampanii. Nie jest to łatwe zadanie, gdyż cały przekaz reklamowy nie może przekroczyć 135 znaków.
3. Targetowanie reklamy, grupa docelowa i budżet kampanii
Dzięki możliwości targetowania reklam nasza kampania dotrze tylko do tych osób, które mogą być zainteresowane usługami lub produktami naszych klientów. Naszą kampanię możemy skierować do dowolnej grupy użytkowników oraz sprecyzować takie wytyczne jak: wiek, płeć, dane demograficzne czy konkretne zainteresowania.
4. Kontrolowanie wyników kampanii
Dzięki narzędziom analitycznym będziemy na bieżąco śledzić efekty kampanii i kontrolować wszystkie parametry oraz wskaźniki wyświetlanych reklam. Należą do nich:
Zleć nam kampanię Facebook Ads, wypełnij formularz kontaktowy:
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0