Dan Rose, jeden z partnerów biznesowych Facebooka, wierzy, że portal społecznościowy może się stać tak zwanych ‘second screenem’ dla programów telewizyjnych. Idea ta polega na...
Kiedy powstawało pojęcie Social Gamingu wielu mogło się zastanawiać- jak to jest, że tak proste gry zarabiają tyle pieniędzy. Swego czasu ich największy producent – Zynga Games –...
Bezpieczeństwo danych osobowych oraz ochrona czynności wykonywanych w sieci to temat niezmiennie aktualny. W tym temacie najlepiej mogą się wypowiedzieć osoby decyzyjne związane z największym...
Na całym świecie poprzez facebook przewija się już około 50 % użytkowników internetu społecznościowego. Tymczasem google + wyprzedił twittera i zajął drugą pozycję, agregując 30%...
Każdy z nas zauważy kilka ostatnich zmian na Facebooku. Zwykłym Użytkownikom rzucą się w oczy emotikony w komentarzach, trochę bardziej zaangażowanym userom wpadnie w oko mniejsza ilość...
Reklama na Facebooku – tzw. Facebook Ads to bardzo precyzyjne narzędzie dotarcia do klienta. Dzięki możliwości hipertargetowania można dotrzeć nie tylko do każdego klienta, ale zrobić to...
O marketingowych możliwościach Facebooka można napisać książkę. Sensu jednak w tym nie ma żadnego, ponieważ od momentu jej napisania do wydania można byłoby dopisać co najmniej kilka...
Ostatni raport na temat gier społecznościowych z grudnia 2011 roku pokazał dosyć zaskakujące rezultaty – otóż najpopularniejsze do tej pory CityVille czy FarmVille zostały zdetronizowane z...
Przedstawiciele Facebooka rozpoczęli proces wprowadzania firmy na rynek. Jednocześnie ujawnili kilka interesujących danych na temat stanu finansowego firmy. I wszyscy zalogowani na największym...
Kiedy wydaje się, że reklamy nie da się już wcisnąć nigdzie więcej, Facebook znajdzie na to sposób. Udowodnił to, wkraczając do gier w postaci sponsorowanych filmików video. Ale tym...
Ostatnie komentarze