Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
lut 26, 2014 Izabela Norek Facebook, Nowości 0
Jak najłatwiej szybko zwrócić uwagę na swoją stronę? Prowokując inne marki do odpowiedzi! 😉 Takie wymiany są mocno wirusowe, fani chętnie robią screeny i posyłają je dalej. W przypadku małych marek jest to ciężkie do wykonania, bo duże brandy nie mają powodu, żeby odpowiadać na takie zaczepki. Po obecnej zmianie w działaniu wzmianek może się to zmienić! Facebook będzie pokazywał nasze wpisy również fanom profilu, który oznaczyliśmy w poście. Oczywiście chodzi o tę część fanów, która nie polubiła naszej strony. Nie będzie to działać w przypadku osób prywatnych, które oznaczyły jakąś markę.
Do tej pory działo się tak tylko wtedy, gdy znajomy oznaczył nas w swoim wpisie, część naszych znajomych również widziała taką wiadomość. Facebook uzasadnia stworzenie takiej funkcji dla fanpage’ów wysokim zainteresowaniem ze strony użytkowników:
When we tested adding this feature for Pages we found that people liked seeing this type of content in their News Feeds and gave these stories high scores in surveys.
Ta funkcja, jak i wcześniejsze dodanie trendów, ma wpływać na uatrakcyjnienie treści na Facebooku. Dzięki „Trending topics” mamy szansę dowiedzieć się, o czym pisze się na świecie, jest to forma odpowiedzi serwisu na dominację Twittera w zakresie „real time marketingu”. Wcześniej trendy działały tylko w prawej części strony i po kliknięciu w nie, pokazywały co na ten temat piszą znajomi, celebryci, osoby publiczne. Teraz zobaczymy je również w News Feedzie. Trendy miały być dostosowane do naszych zainteresowań. Poniżej znajduje się wpis, który wyświetlił się na mojej tablicy. Czy do mnie pasował? Źródło tak, ale tematyka niekoniecznie. Zobaczymy, co będzie dalej… 🙂Pokazywanie wpisów powiązanych ze stroną, którą obserwujemy, ma pozwolić na odkrywanie profili o podobnej tematyce. Czy właśnie w taki sposób będzie to działać? Pomimo dobrych chęci Facebooka, najprawdopodobniej będzie, to używane do podobijania zasięgu, zwłaszcza przez strony bez wsparcia reklamowego. Jaki to problem, żeby we wpisie o zdrowym odżywianiu oznaczyć np. Samsunga?
Będąc fanem produktów tej marki, zapewne nie będziecie chcieli, widzieć na swojej tablicy informacji o nowych płatkach fit? Niestety jest to doskonały sposób na spamowanie. Mam nadzieję, że Facebook jakoś to rozwiąże… Do tego czasu możemy się cieszyć darmowym zasięgiem. 😉 Pojawiają się Wam już trendy, czy też wpisy ze stron powiązanych z tymi, które polubiliście?
Źródło:
http://newsroom.fb.com/News/811/News-Feed-FYI-Showing-Stories-About-Topics-You-Like
http://www.insidefacebook.com/2014/02/25/facebook-to-bring-more-posts-from-related-pages-into-news-feed/
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0