Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
wrz 09, 2014 Natalia Gawrońska Facebook, Nowości 0
„Od maja do lipca liczba wyświetleń filmów wideo na Facebooku wzrosła o 50%” – informują przedstawiciele serwisu. Jest to związane z aktywniejszą promocją i lepszym targetowaniem wideo wgranych na Facebooka.
Filmiki w założeniu wyświetlają się osobom bardziej skłonnym do ich oglądania i do klikania w kolejne proponowane obrazy. 65% ruchu pochodzi z telefonów komórkowych. Do tej pory musieliśmy wierzyć gigantowi social media na słowo, ale już wkrótce przekonamy się o tym samodzielnie. W tym tygodniu Facebook wprowadza informację powiadamiającą o liczbie wyświetleń. Użytkownicy telefonów dostaną także sugestie obejrzenia innych filmów.
Druga informacja daje możliwość zabezpieczenia się przed zawałem w pracy. Gdy nagle w słuchawkach usłyszymy ryk, to znaczy, że odtworzyło nam się wideo w systemie auto-play. Facebook zapowiada zwiększenie promocji takich postów. Osoby, które nie chcą oglądać automatycznie odtwarzanych filmów, powinny skorzystać z funkcji blokującej. To jest ważna porada dla ludzi z limitami transferu danych.
Jeśli do tej pory nie byliśmy wielkimi orędownikami klikania w filmy, być może tej zmiany nie zauważymy. „News Feed ma na celu dostarczanie właściwych informacji właściwym osobom we właściwym czasie. Coraz więcej osób ogląda treści wideo, komentuje je i dzieli się nimi” – tłumaczą przedstawiciele Facebooka. To się zgadza z wygłoszoną wcześniej tezą, że jeśli ignorujemy filmy, będą one nam rzadziej pokazywane. Ta opcja ma służyć profilom firmowym, żeby ich content docierał do zainteresowanych odbiorców.
Czy myślicie, że filmiki z Facebooka mają szansę stać się hitami jak te z YouTube?
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0