Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
mar 07, 2014 Pigułka Facebook, Nowości 0
Rok temu Facebook zaskoczył swoich użytkowników całkowitym redesignem swojego interfejsu. Wczoraj pojawiły się zdjęcia kolejnych zmian w obszarze Tablicy. Powstał nowy, odświeżony News Feed.
Ostatnie zmiany miały doprowadzić do zunifikowania Facebooka, miał on wyglądać tak samo na laptopach jak i na urządzeniach mobilnych, aby ułatwić użytkownikom posługiwanie się FB na różnych platformach, oraz aby zwiększyć spójność marki. Mark Zuckerberg określił nową Tablicę jako: „spersonalizowaną gazetę” (personalized newspaper). Jej atutem miały być większe grafiki i filmiki, węższy i ciemny pasek boczny, lepiej widoczne posty, umieszczone w osobnych polach. Użytkownicy entuzjastycznie przyjęli większe zdjęcia na News Feedzie, jednak samą nawigację na stronie ocenili, jako trudniejszą.
Najnowszy wersja ma utrzymać layout, który jest przyjazny dla użytkowników. Będą większe zdjęcia i grafiki, a także nowe fonty (Helvetica i Arial). Ponadto nawigacja na stronie ma stać się przyjemna i łatwiejsza. Zarówno posty organiczne jak i reklamy, wyświetlane na Tablicy, będą miały taki sam rozmiar, podobnie jak do tej pory pojawiały się na urządzeniach mobilnych. Nie wpłynie to jednak na ich pozycje, są to zmiany natury wizualnej.
Autorem wpisu jest Anna Woźniak.
Źródła:
https://www.facebook.com/business/news/An-Updated-News-Feed
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0