Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
lip 25, 2014 Natalia Gawrońska Facebook, Nowości 0
„Nasz klient, nasz pan” – zdaje się mówić Facebook do firm, które prowadzą swoje profile w serwisie. Właśnie, klient. Z jednej strony, spadające zasięgi frustrują specjalistów od social media, a z drugiej – platforma daje managerom nowe narzędzia dotarcia do fanów.
Niedawno wprowadzono tzw. video metrics, czyli statystyki wyświetleń filmików, a także reklamy video premium. Obecnie Facebook rozszerza możliwości dotarcia z przekazem video do odbiorców. Przy tworzeniu kampanii – czy to w kreatorze, czy za pomocą Power Editora, a także w API – będzie można wybrać opcję „video views”. Facebook wtedy obliczy automatycznie takie osoby z naszej grupy docelowej, które są najbardziej skłonne do oglądania filmików. Po zakończonej projekcji widz zostanie zachęcony do dalszego przeglądania kontentu marki.
Brandy pracujące z reprezentantem Facebooka będą mogły szczegółowo ustalić grupę docelową – czyli ludzi, którzy już oglądali video danej firmy.
Jeszcze ciekawszą opcją dla kont współpracujących z Facebookiem jest monitorowanie i przewidywanie zasięgu. A najlepsza z tego wszystkiego jest kontrola ilości wyświetlanych użytkownikowi treści. Czyli można spamować i zarazem nie spamować w czyimś feedzie. Świat idealny? Tylko dla bogatych brandów.
https://www.facebook.com/business/news/New-Ways-for-Marketers-to-Build-Their-Brands-on-Facebook
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0