Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
paź 22, 2013 Patryk Szmidt Facebook 0
To już pewne! Google oficjalnie ogłosiło współpracę z Facebookiem. Giganta udostępni opcję sprzedaży reklam od firmy Marka Zuckerberga.
Od początku wspólnego istnienia Google i Facebook nie nadawali na tych samych falach. Teraz ma się to zmienić, za sprawą nowego projektu, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży reklam obu ze stron. O co dokładnie chodzi? Otóż. Nawiązanie współpracy jest ściśle związane z platformą Facebook Exchang, która umożliwia instalację plików cookies na urządzeniu internauty. Dzięki tej metodzie użytkownik powracający na określoną stronę widzi dedykowaną mu reklamę. Za kilka miesięcy produkty reklamowe Facebooka mają także być dostępne w platformie reklamowej Google DoubleClick Bid Manager, która umożliwia reklamodawcom i agencjom wykupywanie reklam w czasie rzeczywistym.
Partnerstwo jest kluczem do sukcesu firmy Google. Tak, więc jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem nowego rozwiązania, które pomoże naszym klientom osiągnąć sukces poprzez współpracę z Facebookiem i jego programem FBX. – tłumaczy Google na swojej stronie.
Czyżby to był początek większej współpracy? Kto wie?.. W ubiegłym roku Google kupił agencję Wildfire, która specjalizuje się w kampaniach na Facebooku. Natomiast na początku tego roku spółka Marka Zuckerberg wykupiła od Microsoftu platformę Atlas Advertiser Suite oferując wykupywanie reklam w Google.
Jak widać jedni i drudzy bacznie obserwują swoje poczynania, a teraz postanowili nawet nawiązać współpracę. Ciekawe tylko, jaki będzie skutek zamierzonych działań w przyszłości…
źródło: mashable.com
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0