Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
mar 14, 2011 Pigułka Facebook 0
Otóż dziś 14 marca 2011 – Dzień bez FaceBooka. Dawno tu nie pisałam, ale postanowiłam nadrobić zaległości, skoro dziś tak ważny dzień. A teraz szczerze. Myślałam, że dzień bez FB będzie 14 marca, ale 2012 i właśnie na takie wydarzenie jestem zapisana. Zatem wchodząc rano, raniutko, na ten serwis, zobaczyłam, że EMPIK promuje ten dzień i udowadnia, że nikt nie wytrzymał. Ja spojrzałam na to wydarzenie i stwierdziłam, że mimo że czasem mam taki nieświadomy dzień bez FaceBooka, to dziś zrobię sobie świadomy. Wyszłam więc od razu i nie wrócę dzisiaj. No, chyba że praca będzie tego wymagała 😉 Ale do rzeczy. Co dzień bez Facebooka ma wspólnego z marketingiem na nim? A bardzo dużo! 😉
Promując wszędzie, że dziś nie wolno tam wejść, promuje się to, żeby to właśnie zrobić. Przecież nie od dziś wiadomo, że zakazany owoc smakuje najlepiej! Zatem zakazując wejścia, jednocześnie namawia się do tego. Inna sprawa, jeśli ktoś rzeczywiście wytrzyma i nie wejdzie dziś, to jutro zrobi to i będzie to pierwsza czynność, którą zrobi po wstaniu z łóżka, albo nawet przed tym, leżąc. No co zrobić. Tak robią wszyscy, którzy są uzależnieni od tego serwisu społecznościowego i nic się na to nie poradzi.
Warto jeszcze dodać, że ” nieważne, co się mówi, ważne, żeby się mówiło” – co dalej jest, jakby nie patrzeć, marketingiem. Zatem, podsumowując, antymarketing jest jednocześnie marketingiem.
Przepraszam za brak obecności, postaram się to naprawić.
Brak powiązanych wpisów.
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0