Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
sie 17, 2011 Pigułka Case Study, Fan Page 0
Kluby coraz chętniej korzystają z Social Marketingu. Wydawałoby się, że kampanie dla tego typu biznesów nie należą do trudnych czy skomplikowanych. Kluby to miejsca, które po prostu się lubi lub nie lubi. Problem pojawia się wtedy, kiedy danego klubu po prostu się nie zna. Jeżeli właśnie stajemy przed zadaniem wypromowania nowego miejsca w społecznościach, warto jest spędzić trochę czasu nad przemyśleniem strategii działania.
Doskonałą strategią wykazała się z pewnością Agencja SocialPaths z Wrocławia. Przykładem jej skuteczności jestem osobiście i muszę przyznać, że jest to jedna z moich ulubionych kampanii na facebooku. Wiąże się ona co prawda z rozdawnictwem, za którym nie przepadam, nie mniej jednak jest to rozdawnictwo mądre i w miarę uzasadnione, ale do rzeczy…
We Wrocławiu klubów jest wiele a ich właściciele i managerowie na promocję wydają nie małe fundusze. Nowo powstałemu klubowi nie łatwo jest więc się przebić. W szczególności jeżeli jest to elitarny klub z selekcją. Właśnie w tym gąszczu konkurencji powstał we Wrocławiu nowy klub o nazwie Oławska 9. Jak pewnie się domyślacie umiejscowiony jest on właśnie pod adresem Oławska 9. Z zadaniem wypromowania klubu na facebooku zmierzyła się jak już wspomniałem wrocławska agencja social media SocialPaths.
Nie miałem pojęcia o istnieniu klubu na Oławskiej do puki, któregoś wieczora nie dostałem zaproszenia od znajomego bym zagrał w ruletkę. Pomyślałem, że warto spróbować. Po przejściu do aplikacji zainteresowałem się o co tutaj chodzi. A chodzi o to, że za otrzymywane codziennie kredyty, możecie grać w ruletkę na ogólnie przyjętych zasadach gry. Z tym, że za wygrane żetony możesz odebrać nagrody w klubie a są to między innymi: piwo lub drink, wejściówka do klubu, rabat na całą noc czy loża i butelka whisky za 49 złotych. Już po kilku zakręceniach miałem odpowiednią ilość kredytów by na Oławskiej 9 odebrać piwko przy barze. Nie poprzestałem jednak na tym i dzisiaj już nie wiele brakuje mi do loży. W tzw. międzyczasie postanowiłem jednak odwiedzić klub, w którym walczę o nagrody. Kiedy zabraknie mi kredytów, zawsze mogę zaprosić kilku znajomych a dostanę kolejne.
Kampania zgromadziła już 16 477 aktywnych użytkowników. Jest to bardzo ładny wynik, biorąc pod uwagę, że jest ona skierowana przede wszystkim do społeczności lokalnej. Strategia „rozdawnicza” jest tak skonstruowana by klub na niej nie tracił. Bo nawet jeżeli dostanę piwo to i tak za wejście zapłacę 20 zł. Jeśli uzbieram kredytów na lożę to kupię whiski za- 49 zł, ale kupię. Wielkie brawa za pomysł i fajną aplikację i dobrą zabawę na Fanpejdżu. Zresztą zajrzyjcie sami http://www.facebook.com/olawska9
Brak powiązanych wpisów.
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0