Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
lis 01, 2013 Patryk Szmidt Basic 0
W dobie rozwoju nowych technologii oraz coraz większej dostępności do internetu, media społecznościowe stale zyskują nowych użytkowników. Na Facebooku to ponad 1,2 mld w skali całego świata. Natomiast w Polsce liczba ta wynosi ponad 10 mln. Firmy już dawno dostrzegły, że media społecznościowe są dla nich atrakcyjnym kanałem komunikacji. Żeby marka oficjalnie mogła komunikować się z ludźmi, potrzebny jej jest tak zwany fanpage, czyli wizytówka firmy, która pozwala na obustronną komunikację z użytkownikami.
Fanpage możemy założyć na dwa sposoby. W pierwszym klikamy u dołu strony do logowania, przycisk „Utwórz stronę”. Po wybraniu wyświetli się strona z możliwością wyboru rodzaju zakładanej wizytówki. Jeżeli mamy złożone konto na Facebooku możemy skorzystać z drugiego sposobu. Po zalogowaniu na konto, wchodzimy na dowolny fanpage i w prawym górnym rogu, mamy przycisk „Utwórz stronę”. Po kliknięciu zostaniemy przekierowani na stronę wyboru kategorii.
Wyboru dokonujemy na podstawie określenia rodzaju działalności, którą się zajmujemy. Do wyboru mamy: Lokalny biznes lub miejsce; Firma, organizacja lub instytucja; Marka lub produkt; Artysta, zespół lub osoba publiczna; Rozrywka; Strona dobroczynnej organizacji non-profit lub społeczności.
Po określeniu kategorii wybieramy podkategorię i wpisujemy dane. Odpowiednie dopasowanie kategorii może mieć istotny wpływ na dotarcie zainteresowanych do naszej strony poprzez wyszukiwarkę Facebooka.
W kolejnym oknie dodajemy opis naszej strony oraz adres URL strony internetowej, jeżeli mamy. Możemy wpisać adres profilu innego portalu społecznościowego. Później wpisujemy dowolną nazwę adresu strony. Możemy odpowiedzieć na pytanie czy nasza strona będzie reprezentować prawdziwą firmę, instytucję lub miejsce.
Teraz możemy dodać zdjęcie profilowe, które wybieramy z komputera lub importujemy ze strony internetowej. Zdjęcie możemy również dodać później jeżeli w tym momencie nie wiemy, które będzie odpowiednie.
Możemy dodać naszą stronę do ulubionych, dzięki czemu będziemy mieli łatwiejszy i szybszy dostęp do zawartości. Facebook proponuje nam dodanie metody płatności, aby móc korzystać w przyszłości z reklam. Możemy to zrobić później, więc teraz klikamy na „Pomiń”. Nasza strona jest już gotowa.
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0