Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
lip 14, 2014 Izabela Norek Nowości, Twitter 0
W czwartek pojawiły się informacje o podjęciu współpracy firmy 140 Media z Twitterem. Do tej pory zakup reklam na Twitterze był mocno problematyczny. Polskie firmy nie miały dostępu do wszystkich form reklamowych.
Very happy to introduce @140media as our ad sales partner in Poland. Welcome to the Twitter family!
— Ali Jafari (@jafari) lipiec 10, 2014
Firma 140 media ma zapewnić dostęp do narzędzi, a także wsparcie techniczne w zakresie promocji na Twitterze. Poza sprzedażą reklam, firma ma również zajmować się szeroko pojętą działalnością edukacyjną. Miejmy nadzieję, że wpłynie to pozytywnie na popularność Twittera w Polsce. Na pewno ułatwi to działania reklamowe w Polsce. Zgodnie z otrzymanymi informacjami, cenowo będzie wyglądać to tak samo jak na świecie. Czekam na oficjalne informacje na temat kwot, od których można zacząć reklamę. CEO 10 media to Rafał Janik. Na Twitterze możecie go znaleźć tutaj: https://twitter.com/rafaljanik .
W serwisie możemy skorzystać z 3 różnych form reklamowych:
Twitter umożliwia dotarcie z informacjami do obserwujących lub do osób podobnych do dotychczasowych. Reklamy mogą być kierowane do wybranej płci, osób posługujących się konkretnym językiem lub mieszkających w danym kraju. Swój komunikat możemy również kierować na podstawie zainteresowania naszego potencjalnego odbiorcy czy urządzenia, na którym korzysta z Twittera. Takie parametry pozwolą na osiągnięcie lepszych wyników reklamowych.
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0