Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
maj 09, 2014 Natalia Gawrońska Facebook, Nowości 0
Ach, żeby tak mieć podgląd mózgu klienta! Móc przewidzieć, co zrobi, co kupi. Wiedzieć, w co już się zaopatrzył i czy ponownie sięgnął po ten sam produkt. Ale te problemy będą rozpatrywać nasze dzieci i wnuki, o ile zostaną ninjami. My musimy kupować dane od firm zajmujących się analizą zachowań konsumenckich i ufać cookies trackerom.
Naprzeciwko naszym potrzebom wychodzi też od zawsze nieoceniony i uwielbiany Facebook. Już wkrótce za pomocą nowej opcji Audience Insights (nie mylić z istniejącym Page Insights) dowiemy się nie tylko wieku czy płci potencjalnych klientów, ale też ich stylu życia, poziomu wykształcenia, polubionych stron czy metod dokonywania zakupów.
Dane będą zsumowane i anonimowe. Podzielimy je na grupy:
Z dobrodziejstw tych danych skorzystamy przez Ad Managera. Funkcja ma zostać wprowadzona poza USA za kilka miesięcy. Będziemy mogli prześledzić informacje na temat ogólnej liczby użytkowników Facebooka, na temat ludzi związanych z konkretną marką czy wydarzeniem, a także dostaniemy szansę stworzenia własnej grupy odbiorców. Wydaje się, że to działanie może zachęcić marki do pozostania na Facebooku. Na razie nie ma informacji, że dostęp do danych będzie płatny.
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0