Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
kw. 24, 2014 Natalia Gawrońska Google+, Nowości 0
Google + powoli staje się kompletnym medium społecznościowym. Jest już na nim możliwość promowania postów. Usługa nazywa się +Post Ads i wiąże się z Google Display Network, czyli z AdWords. Oznacza to, że posty sponsorowane Google+ nie będą się wyświetlać w strumieniu wiadomości, co jest różnicą w porównaniu z Facebookiem (i z Twitterem – w tych krajach, gdzie na Twitterze można się reklamować). Zobaczymy je na stronach www w formie tekstu, klipu, obrazka lub hangoutu. Będą to posty interaktywne.
Przeglądający witrynę użytkownik, który jest aktualnie zalogowany do Google+, może komentować czy dzielić się bez opuszczania strony, na której się znajduje. Powinno to zachęcić czytelników do interakcji. Reklamodawcy też mogą się cieszyć: z ich portfela rozliczane będą tylko interakcje, a nie wyświetlenia. Poza tym będzie udostępnione narzędzie automatycznej promocji nowych postów (kiedyś było takie na Facebooku, ale obecnie nie działa).
Ale nie ma tak dobrze – najpierw trzeba sobie nazbierać tysiąc obserwujących. Chyba jednak warto, bo testująca system Toyota zanotowała 50% wyższy od branżowej średniej wskaźnik interakcji, zaś firma odzieżowa ASOS chwali się 71% wzrostem odbiorców ich hangoutu.
Do niedawna zwykło się mawiać, że Google+ to wspaniały serwis, że ma on wszystko, oprócz użytkowników. Już wkrótce może mieć przeróżne marki. Czy za nimi pójdą internauci?
Źródło: http://socialfresh.com/brands-can-now-promote-google-posts-as-native-ads/
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0