Ostatnia aktualizacja 23 października, 2014 2:03 PM
lut 20, 2014 Maja Kierzkowska Google+, Nowości 1
Na temat Google Plus słyszeliśmy wiele, niekoniecznie pochlebnych, opinii. Wśród portali społecznościowych Facebook zawsze wiódł prym. Niestety ostatnie zmiany, szczególnie Edge Rank, sprawiły, że niskobudżetowe strony nie dają sobie rady. Zostają spychane w News Feedzie na dalszy plan przez większe i bogatsze strony, które mogą pozwolić sobie na płatną kampanię. Oczywiście można zasugerować swoim fanom, aby wyrazili chęć 'otrzymywania powiadomień’ w swoich ustawieniach, ale jest to miecz obosieczny. Gdy zostanie zaznaczona ta opcja dla innych ulubionych stron, powiadomienia będą przychodzić często i w dużej ilości, a to już jest dla użytkownika męczące.
Z kolei z Twitterem sprawa wygląda tak, że aby skutecznie prowadzić komunikację trzeba mieć dużo czasu wolnego i jeszcze więcej kreatywności. Należy reagować na wpisy użytkowników tu i teraz, odpowiadać w ciekawy sposób, aby zachęcić ich do dłuższej konwersacji.Z tego właśnie powodu konieczne jest szukanie alternatywnych kanałów social media. I tu Google Plus wpisuje się idealnie. Dlaczego? Dwie ważne kwestie. Pierwsza to lepsze pozycjonowanie się. Druga to Author Rank.
Czym jest Author Rank? Jest to algorytm, który porządkuje twórców treści według ich ważności. Na ten algorytm składają się dwa czynniki. Przede wszystkim ilość publikowanych treści oraz ich jakość. Ranking ten bierze też pod uwagę kategorię, w których dany autor się porusza. Jakie korzyści płyną z tego dla użytkowników Google Plus? Przede wszystkim wyższe pozycjonowanie oraz wyświetlanie w wynikach wyszukiwarki zdjęcia autora.Dodatkowo treści publikowane przez autorów są chronione.
Aby sprawdzić swój Author Rank wystarczy wejść w link i wpisać swoją nazwę na Google+.Im wyższe mamy miejsce w notowaniach, tym większym ekspertem w danej dziedzinie jesteśmy. A od tego już jest niedaleka droga do sukcesu.A dla chętnych zgłębienia tematu Author Rank proponujemy ponad godzinny hangout Martina Shervington’a z ekspertami:
Źródło: http://www.internetmarketinginc.com/blog/facts-behind-google-author-rank-authorship-infographic/ http://www.forbes.com/sites/allbusiness/2013/06/24/how-to-use-google-authorship-and-author-rank-for-your-business/ http://marketowi.pl/nie-masz-profilu-googleplus-popraw-ten-blad
mar 12, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 24, 2014 0
sty 16, 2014 0
Chętnie dowiedzialbym się o czym konkretnie rozmawiają na filmie.Niestety nie każdy zna tak dobrze angielski aby zrozumieć.Pozdrawiam.